PENTAGRAMA FORMA EL CLUB DE LECTURA "LIBRUM"

(30/03/2017)

PENTAGRAMA ja compta amb el seu propi club de lectura anomentat "LIBRUM". Gràcies al recolçament de la Biblioteca Municipal de Llíria hem pogut dur endavant aquesta iniciativa que ja esta tenint molt d' èxit entre el nostres usuaris i que de segur ens va aportar molt beneficis tant a nivell terapeutic com d' integració social.

El llibre que hem triat per obrir aquesta nova activitat s'anomena "Caperucita en Manhatan" de Carmen Martín Gaite.
Una divertiva i original historia que crea un paral.lelisme amb el conte de Caputxeta Roja i que sense dubte recomanem per a tots aquells que vullguen gaudir d' una bona estona.