"LA ASSOCIACIÓ DE L' ESCOLA D' ADULTS DE LLIRIA COL.LABORA NOVAMENT AMB PENTAGRAMA"

(27/04/17)

Amb motiu del dia del llibre, la associació de l' Escola d' Aldults de Llíria a tornat a col.laborar amb PENTAGRAMA.
En aquesta ocasió per a la elaboració de 200 plantes aromàtiques (Romer, Lavanda, Camamilla, Jolivert i Menta) que segur agraden moltissim a tots els alumnes d' aquesta Escola.

Per a nosaltres ha sigut una experiència molt bonica i enriquidora que a més, ens obri les portes d' aquest món de la Jardineria i del Viverisme.
Per això, volem agrair doblement a aquesta associació la seua implicació i solidaritat amb el nostre col.lectiu i el haver-nos motivat a explorar un altre camp de treball ple de beneficis terapeutics.

Que gaudiu molt d' aquest dia amics i moltes gràcies per la confiança que novament heu depositat en nosaltres.