"PENTAGRAMA VA VIURE UN MATI DE MOLTA EMOCIÓ MUSICAL"

(12/05/2017)

El passat divendres PENTAGRAMA va tindre el plaer d' assistir al Teatre de La Unió Musical de Llíria per vore la trobada musical d’escoles que va reunir a més de 400 escolars de tota la comarca per realitzar la cantata “Rambla llibertat“.

Un esdeveniment que forma part de les trobades d’escoles en valencià que enguany s' han celebrat a Llíria després de 17 anys.

En la cantata van col.laborar els músics del Conservatori de Llíria, així com els professors de música dels col·legis – amb l’impuls i coordinació de Mikel Aizpurua, que se situa al capdavant del projecte- Marcel·lí Garcia, o Empar Llacer qui també va participar. Però sobretot els xiquets dels col·legis de la comarca, com Benissanó, Marines, Olocau, Gatova, Vilamarxant, l’Eliana, i l’amfitriona, els col·legis de Llíria.

Va ser un espectacle meravellós i volem donar les gràcies i la enhorabona a totes les persones que varen participar en aquesta cantata i sobretot a Mikel Aizpurua per col.laborar amb nosaltres i sempre tindre'ns tant presents. S'ho varem passar d' allò més bé. Gràcies amic!