"PENTAGRAMA AMB LA LLUITA PER LA INTEGRACIO SOCIAL"

(16/06/17)

Ahir per la vesprada en l´Eliana, en la Casa de la Joventut, es va representar l´obra "VALLE X 2". Dos obres breus de teatre de Valle Inclán, representades pels alunmes de l´Escola de teatre d´aquest municipi. Varem poder gaudir d´una estona d´allò més divertida i volem felicitar a totes les persones que ahir acturaren, en especial a un dels actors que a més es membre de PENTAGRAMA, pel bon treball que varen fer.

Ens plena de satisfacció el vore que es possible la Integració i Normalització del col.lectiu de persones amb Malaltia Mental i que la taxa que es fa a PENTAGRAMA dona els seus resultats. Tot açò ens motiva a seguir endavant.

Enhorabona amic, els teus triomfs son també els nostres.

Una forta abraçada.