"PENTAGRAMA CONFECCIONA FERMELLS MOROS PER A UNA FILERA D' OLIVA"

(26/06/17)

Fa unes setmanes tinguerem el plaer d' elaborar de forma artesanal, un fermells moros per a la filera TUAREG d ' Oliva.
Volem agrair enormement a tots els que penseu en els nostres detalls solidaris per a obsequiar als vostres amics o persones volgudes.
Per a nosaltres és una motivació personal i terapeutica molt bona el realitzar aquestes feines i a més ens ajuda a seguir endavant amb el nostre projecte de rehabilitació.
Moltes gràcies!!!