"REGALS SOLIDARIS PER A L' ENLLAÇ DE BELEN I MANU"

(28/06/17)

Fa unes setmanes PENTAGRAMA va tindre el plaer de confeccionar uns detalls solidaris per a l' enllaç de Belén i Manu. Més en concret uns clauers i uns Cupcakes de xuxes.
Un projecte que va começar ja fa uns mesos i que per fi el passat 17 de juny va vore la llum en una ceremonia molt bonica i generosa com és aquesta parella.
Des d' aci sols tenim paraules d' agraiment per la oportunitat que ens vareu donar al pensar en nosaltres per a realitzar els vostres obsequis que ens consta que varen agradar molt.
En un dia tan important per a vosaltres, el tindre'ns presents significa molt per a nosaltres i per al col.lectiu que representem.

Moltes gràcies amics i que "Visquen els novios"!!