"PENTAGRAMA VISITA DANONE"

(05/07/2017)

PENTAGRAMA s' ha traslladat per visitar la planta que el grup DANONE té a Aldaia per fabricar i distribuir a tota Europa la seua nova gama de productes làcteos Actimel Provital, el llançament del qual ha suposat una inversió de 3 milions d' euros en I+D i modernització de la factoría valenciana. La multinacional expandirà aquesta nova marca quan es cumpleixen vint anys de la comercialització d' Actimel i ha optat per aquesta instal.lació per consolidar la seua capacitat per a el.laborar quasi tots els tipus de iougurs i llets fermentades.
Ha resultat un matí molt interessant per totes les pautes saludables que ens han transmés i a més per haver degustat alguns dels seues productes estrela.
Hem gaudit moltissim, gràcies!!!