"L' ESCOLA DE DANSA DE L' ELIANA COL.LABORA NOVAMENT AMB PENTAGRAMA"

(07/07/17)

Un any més l' Escola de Dansa de l' Eliana ha pensat en PENTAGRAMA per a confeccionar el detall solidari amb el que van obsequiar a tots els seus alumnes en el festival de dansa que va ficar el punt i final a aquest curs.
En aquest ocasió el detall el.laborat va ser un moneder de feltre de diferents colors amb el logo de l' escola i fet de forma totalment artesanal.
Volem agrair novament, tot el suport i confiança que desde fa ja anys ens està brindant l' Escola de Dansa de l' Eliana. Per a nosaltres és molt important. Mil gràcies!!