"REGAL SOLIDARI PER A L' ENLLAÇ DE BETTY I ENRIC"

(27/07/17)

Fa unes setmanes PENTAGRAMA va tindre el plaer de confeccionar uns detalls solidaris per a l' enllaç de Betty i Enric. Més en concret uns sabons de lavanda el.laborats de forma artesanal amb producte del nostre propi viver.

Des d' aci sols tenim paraules d' agraïment per la oportunitat que ens va donar aquesta parella de Lleida al pensar en nosaltres per a realitzar l'obsequi del seu enllaç, que ens consta que va agradar i molt.
En un dia tan important per a vosaltres, el tindre'ns presents significa molt per a nosaltres i per al col.lectiu que representem.

Moltes gràcies amics i que "Visquen els novios"!!