"PENTAGRAMA CONFECCIONA UNS CLAUERS SOLIDARIS PER A UN ENLLAÇ MOLT ESPECIAL"

(24/08/2017)

El passat 15 d' agost va tindre lloc l' enllaç d'una bona amiga i usuaria de PENTAGRAMA. Per a tots nosaltres va ser un plaer i ens va plenar de satisfacció el poder confeccionar uns clauers com a recordatori d' aquest moment tan bonic i especial.
Varem viure moments molt emotius entre tot el grup i es va veure a la "novia" molt emocionada.

Des d' aci desitjar-vos tota la felicitat del món, que gaudiu molt d' aquest moment i que "Visquen el novios"!!!!