"JORNADA FALLERA EN PENTAGRAMA"

17/03/17

Un any més, em volgut gaudir d' uns dies molt fallers a Pentagrama:
Ja varem començar la passada setmana amb el nostre tradicional mercadet solidari faller que va ser tot un éxit. Per continuar aquest dimecres amb la "plantà" de la nostra falla, que enguany tenia com a lema, UN MAR DE DEUTES i amb la celebració ahir dijous de la nostra tradicinal "xocolatà" amb usuaris, profesionals, voluntaris, familiars i amics.

Hui com a punt i final em anat a visitar els monuments fallers de Llíria, finalitzant el recorregut a la Falla de Pedralba que ha sigut galardona enguany amb el 1° premi.

Dies de molta il.lusió, junts als nostres fallers majors, Pascual i Pura als quals volem agrair la seua dedicació i alegria demostrada en tot moment i com no a tot l' equip de PENTAGRAMA pel tot el seu treball i recolçament.
L' any que ve, més i millor!