BLOG PENTAGRAMA:

Información sobre la Asociación y sobre aspectos relacionados con la Salud Mental.

"SETMANA DE LA SALUT MENTAL 2017"

(01/10/2017)

Últimant els preparatius que donaran pas a la 7° Setmana de la Salut Mental de Llíria

"PENTAGRAMA CONFECCIONA UNS CLAUERS SOLIDARIS PER A UN ENLLAÇ MOLT ESPECIAL"

(24/08/2017)

El passat 15 d' agost va tindre lloc l' enllaç d'una bona amiga i usuaria de PENTAGRAMA. Per a tots nosaltres va ser un plaer i ens va plenar de satisfacció el poder confeccionar uns clauers com a recordatori d' aquest moment tan bonic i especial.
Varem viure moments molt emotius entre tot el grup i es va veure a la "novia" molt emocionada.

Des d' aci desitjar-vos tota la felicitat del món, que gaudiu molt d' aquest moment i que "Visquen el novios"!!!!

"REGAL SOLIDARI PER A L' ENLLAÇ DE BETTY I ENRIC"

(27/07/17)

Fa unes setmanes PENTAGRAMA va tindre el plaer de confeccionar uns detalls solidaris per a l' enllaç de Betty i Enric. Més en concret uns sabons de lavanda el.laborats de forma artesanal amb producte del nostre propi viver.

Des d' aci sols tenim paraules d' agraïment per la oportunitat que ens va donar aquesta parella de Lleida al pensar en nosaltres per a realitzar l'obsequi del seu enllaç, que ens consta que va agradar i molt.
En un dia tan important per a vosaltres, el tindre'ns presents significa molt per a nosaltres i per al col.lectiu que representem.

Moltes gràcies amics i que "Visquen els novios"!!

"L' ESCOLA DE DANSA DE L' ELIANA COL.LABORA NOVAMENT AMB PENTAGRAMA"

(07/07/17)

Un any més l' Escola de Dansa de l' Eliana ha pensat en PENTAGRAMA per a confeccionar el detall solidari amb el que van obsequiar a tots els seus alumnes en el festival de dansa que va ficar el punt i final a aquest curs.
En aquest ocasió el detall el.laborat va ser un moneder de feltre de diferents colors amb el logo de l' escola i fet de forma totalment artesanal.
Volem agrair novament, tot el suport i confiança que desde fa ja anys ens està brindant l' Escola de Dansa de l' Eliana. Per a nosaltres és molt important. Mil gràcies!!

"PENTAGRAMA VISITA DANONE"

(05/07/2017)

PENTAGRAMA s' ha traslladat per visitar la planta que el grup DANONE té a Aldaia per fabricar i distribuir a tota Europa la seua nova gama de productes làcteos Actimel Provital, el llançament del qual ha suposat una inversió de 3 milions d' euros en I+D i modernització de la factoría valenciana. La multinacional expandirà aquesta nova marca quan es cumpleixen vint anys de la comercialització d' Actimel i ha optat per aquesta instal.lació per consolidar la seua capacitat per a el.laborar quasi tots els tipus de iougurs i llets fermentades.
Ha resultat un matí molt interessant per totes les pautes saludables que ens han transmés i a més per haver degustat alguns dels seues productes estrela.
Hem gaudit moltissim, gràcies!!!

"REGALS SOLIDARIS PER A L' ENLLAÇ DE BELEN I MANU"

(28/06/17)

Fa unes setmanes PENTAGRAMA va tindre el plaer de confeccionar uns detalls solidaris per a l' enllaç de Belén i Manu. Més en concret uns clauers i uns Cupcakes de xuxes.
Un projecte que va começar ja fa uns mesos i que per fi el passat 17 de juny va vore la llum en una ceremonia molt bonica i generosa com és aquesta parella.
Des d' aci sols tenim paraules d' agraiment per la oportunitat que ens vareu donar al pensar en nosaltres per a realitzar els vostres obsequis que ens consta que varen agradar molt.

Moltes gràcies amics i que "Visquen els novios"!!

"PENTAGRAMA CONFECCIONA FERMELLS MOROS PER A UNA FILERA D' OLIVA"

(26/06/17)

Fa unes setmanes tinguerem el plaer d' elaborar de forma artesanal, un fermells moros per a la filera TUAREG d ' Oliva.
Volem agrair enormement a tots els que penseu en els nostres detalls solidaris per a obsequiar als vostres amics o persones volgudes.
Per a nosaltres és una motivació personal i terapeutica molt bona el realitzar aquestes feines i a més ens ajuda a seguir endavant amb el nostre projecte de rehabilitació.
Moltes gràcies!!!

"PENTAGRAMA AMB LA LLUITA PER LA INTEGRACIO SOCIAL"

(16/06/17)

Ahir per la vesprada en l´Eliana, en la Casa de la Joventut, es va representar l´obra "VALLE X 2". Dos obres breus de teatre de Valle Inclán, representades pels alunmes de l´Escola de teatre d´aquest municipi. Varem poder gaudir d´una estona d´allò més divertida i volem felicitar a totes les persones que ahir acturaren, en especial a un dels actors que a més es membre de PENTAGRAMA, pel bon treball que varen fer.

Ens plena de satisfacció el vore que es possible la Integració i Normalització del col.lectiu de persones amb Malaltia Mental i que la taxa que es fa a PENTAGRAMA dona els seus resultats. Tot açò ens motiva a seguir endavant.

Enhorabona amic, els teus triomfs son també els nostres.

Una forta abraçada.

"PENTAGRAMA VISITA EL BOTANIC"

PENTAGRAMA s´ha desplaçat al BOTÀNIC per poder gaudir d´un mati en plena natura. Amb l´ajuda de la nostra guia Mar, em pogut descobrir un fum d´arbres i plantes i la historia que els envolta. Per finalitzar, emrealitzat un taller d´esqueix de "Malvarrosa".

Sense dubte, un visita per a repetir!

"COMUNIONS A PENTAGRAMA"

(07/06/17)

Fa unes setmanes PENTAGRAMA va tindre el plaer de fer uns detalls solidaris per a la celebració de la Comunió de Dafne i d' Adrián.

Cadascú varen poder gaudir amb les seues families d' un dia meravellos on varen ser el prinicipals protagonistes, junt a la seua broqueta de sabó artesanal que els varem confeccionar exclusivament per a d' ells.

Gràcies per col.laborar amb nosaltres amics!

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Fin >>

Página 1 de 10